دوستان قدیمی

توی فیسبوک دارم می چرخم که یکی از دوستهای دوران دانشگاه و دبیرستانم رو پیدا می کنم....

میرم توی صفحه اون و عکس های دوران دبیرستانش رو می بینم....

کلی خاطره برام زنده میشه....

کسایی که خیلی وقت بود بهشون فکر نکرده بودم....

رسول، پویا، صالح، شروین، یاسین و ....

یکی یکیشون رو پیدا می کنم و توی صفحاتشون میرم....

هیچ کدومشون ایران نیستن...

یهو دلم می گیره....

همشون به یه جایی رسیدن الا من

نظرات 1 + ارسال نظر
همین حوالی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

خوش به حالتون که تونستین پیداشون کنین
من که قبلا هر چی گشتم پیدا نکردم، جز یکی دو تاشون
که البته اوضاع من انگار خیلی بهتر ازونا بود

وقتی خودتون بتونید وجود مفید خودتون رو باور کنید = به جایی رسیدن
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد