دنیای خط خطی

گاهی خسته می شوم

کاهی سرگشته

گاهی گمگشته

آخر من در این دنیا چه می کنم؟؟؟


انگار در دنیا بودن برایم بس است....

مسافری هست که مرا با خود ببرد؟؟؟



هرجا چراغی روشنه، از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهاییه من، اینجا چراعی روشنه

انسان

اصلاً من کاملا متحول شدم...

چه معنی میده هی میگیم انسان جایز الخطاست و هی گند میزنیم به زندگی؟؟؟

از امروز به بعد انسان ممنوع الخطاست...

همین و بس!

لذت زودگذر

چقدر لذت تنهایی پست قبل زود تموم شد...

به این میگن دنیای ناپایدار.....

.

.

.

چقدر زود اومدن خونه

عصر جمعه

یه عصر جمعه...

همه رفتن بیرون...

کم کم خورشید هم داره عروب می کنه....

چراغ ها را خاموش کردم و توی تاریکی نشستم...

با خودم می گم همه الان دارن دعای سمات می خونن...

ولی من...

یه لیوان قهوه تلخ درست کردم و نشستم آهنگ گوش می کنم....

فریدون فروغی....محسن چاووشی...احسان خواجه امیری...جیپسی کینگ....